Anoniem | Hypotheek
19-11-2016
Kan tarief/tijd geleverde dienst niet waarmaken
Er werd door adviseur direct een voorstel voor een compleet nieuwe hypotheek geopperd, zonder dat hij mijn lopende hypotheek inhoudelijk had bekeken/opgevraagd bij de verstrekker en/of naar mijn inkomenssituatie had gevraagd. Verder was hij in mijn beleving niet meer dan een doorgeefluik van mijn verzoek aan mijn hypotheekverstrekker voor de aanvraag van de offerte voor een nieuwe vaste renteperiode,meer niet, en op
mijn vraag om het tarief van de dienst ad € 450 te verantwoorden reageerde hij dat hij veel had moeten bellen naar de verstrekker omdat de offerte maar niet kwam. Maar voor bellen/najagen kan je toch geen € 150 per uur /€ 450 voor doorsturen offertevraag naar verstrekker rekenen(?)
Verder kan ik de andere reviewer beamen mbt het punt dat hij nogal klantonvriendelijk achter de betaling van zijn verstuurde nota aanzit.
Gelukkig kan deze dienst nu bij mijn verstrekker zonder tussenpersoon cq kosten, en hele verbetering en scheelt een hoop tijd en irritatie.
Bron: extern