Ik ben ruim 3 jaar klant en wordt bijna elke keer door een andere medewerker benaderd. Het verloopt lijkt opvallend hoog.
Tot twee keer toe heb ik veel informatie over lopende particuliere verzekeringen aangeleverd, wat mij nogal wat moeite kost, en komt er eerst een slecht uitgewerkt advies uit (bijvoorbeeld het aantal kilometers en schadevrije jaren niet meegenomen). Na finetuning is het advies nog steeds duurder dan mijn huidige verzekeringen.
Reactie van Stargroup B.V.:
Beste meneer xxxxxxxx,
Wij hebben uw review op advieskeuze ontvangen. Allereerst wil ik onze excuses aanbieden voor het verloop van het proces.
U heeft inderdaad meerdere mensen gesproken omdat andere collega’s, die u gesproken heeft, met zwangerschapsverlof zijn en/of niet langer werkzaam zijn bij ons door uiteenlopende redenen. Toch begrijpen wij maar al te goed dat dit voor u erg vervelend is.
Wij vinden het vervelend dat wij geen passende (lees voordeliger) oplossing voor u kunnen aanbieden. De slordigheid in de aanbieding is een kwalijke zaak en wordt nu veel beter gemonitord. Ons proces hierin is aangepast. Graag willen wij u op het gebied van particuliere- en zakelijke verzekeringen ontzorgen, echter begrijpen wij dat ook de premie een belangrijke rol speelt. Helaas kunnen wij u op dit moment geen voordeliger verzekeringspakket aanbieden. Is er op dit moment iets wat wij voor u kunnen doen om de ervaring te verbeteren? Graag willen wij uw mening over ons kantoor verbeteren.
Ook wij hopen nog jarenlang met hetzelfde team mensen u van dienst te kunnen zijn. Nogmaals onze welgemeende excuses en indien wij wat voor u kunnen betekenen horen wij het graag.
Team Stargroup BV.