Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Ik heb schade van de ruit gemeld, en v,d, Salm gaf goed advies.
We hebben een glas-bedrijf gevonden die de offerte naar de v d Salm gestuurd.
De ruit is netjes geplaatst,wij zijn tevreden hoe de schade is hersteld.
Ronald heeft goed geluisterd naar mijn verhaal van vermiste sierraden en het uitgezocht. Uiteindelijk het advies om procedure te starten: aangifte, bewijzen verzamelen zoals foto's etc. en expertise bezoek. De verzekeraar ging akkoord. Helaas zal ik wel de sieraden met emotionele waarde blijven missen.
ik vindt het jammer dat de verzekeringsmaatschappij zo moeilijk doet over de schadevergoeding.daar bedoel ik connect.
Ik vindt wat V Der Zalm doet klasse,en ben zeer tevreden met de de oplossing.
Heel goed geholpen door Ad en Cocky vd Salm na diefstal van onderdelen uit onze auto. Ze stonden elke moment voor ons klaar als we vragen of opmerkingen hadden, namen contact op met de schade expert als we het niet eens waren en daardoor is de schadeafwikkeling tot volle tevredenheid afgerond.
Zeer goed geholpen met het declareren van de kosten na mijn ongeval. Waar het mijzelf niet lukte de kosten juist vergoed te krijgen bij mij verzekeringsmaatschappij, heeft AA-Assurantie dit geheel geregeld. Dit met snelle service en altijd snel antwoord via telefoon of mail. Daarbij geheel initiatief vanuit AA-Assurantie richting de tandarts/ziekenhuis instellingen en verzekeringsmaatschappij, betreft het regelen van verklaringen en opvragen van de status van declaraties. Gedurende het proces ben ik continue op de hoogte gehouden van de voortgang.
Wij hadden wat uitdagingen tijdens onze reis. De medewerkers Van der Salm hebben ons perfect geholpen en de situatie goed begrepen. Zij hebben het geheel uit handen genomen en voor een passende vergoeding vanuit de verzekering gezorgd.