Enigszins wat geïrriteerd belde ik de adviseur van Aqu dat ik lastig contact met Aqu kreeg. Hij liet me niet uitspreken ging direct in de verdediging en zei mij op een niet mis te verstane wijze dat het erg druk was en als ik de tel had ingesproken ze mij terug hadden gebeld. Hier vroeg ik niet om, wilde alleen mijn verhaal kwijt over de slechte bereikbaarheid, nadat ik een halve ochtend van het ene nr bellen naar het andere via een omweg eindelijk bij hem terecht was gekomen en wilde het verder over een schademelding hebben. Ik gaf aan dat ik dit gesprek niet prettig vond, wederom kreeg ik een waterval over me heen, kwam ik er niet tussen en zei ik uiteindelijk dat ik na dit gesprek er serieus over nadenk om over te stappen, waarop hij zei dat ik dat dan maar moest doen. Op zo'n manier wens ik niet behandeld te worden en heb derhalve direct besloten bij Aqu weg te gaan. Dankzij deze adviseur is Aqu 2 cliënten kwijt.
Reactie van Aqu Assurantiën bv:
Beste Astrid,
Erg vervelend te horen dat je een negatief gevoel hebt overgehouden aan het contact, dat is nooit onze bedoeling. Zelf heb ik een ander gevoel/idee overgehouden bij/aan het gesprek dan jij hebt omschreven. Mocht je wederom contact met ons opnemen, doe dit dan via 088-7120700. Als je niet direct te woord gestaan kan worden, spreek even een boodschap in en dan wordt je zo snel mogelijk terug gebeld.