Conny | Hypotheek
02-07-2019
Ik heb een dramatische samenwerking met de adviseur gehad met grote gevolgen. De adviseur heeft eerder voor mij een hypotheek geregeld. Op basis van vertrouwen heb ik hem opnieuw een opdracht gegeven. Om een lang verhaal kort te maken. Op 25 februari 2019 heb ik een koopcontract getekend. Oplevering was 3 juni. Er is twee keer uitstel gevraagd op zijn verzoek. De bankgarantie termijn is niet door hem gehaald. En nog veel belangrijker; de oplevering is ook niet gehaald. Hij was nauwelijks bereikbaar. Ik heb vaak mijn zorgen geuit en daar reageerde hij op dat ik mij geen zorgen moest maken. Dit heb ik allemaal zwart op wit. Toen ik de oplevering van 3 juni niet haalde heb ik een noodplan ingezet. Van de adviseur heb ik niets meer gehoord. Hij heeft mij dus laten zitten met grote problemen. Wat veel gevolgen heeft gehad niet alleen voor mij maar ook voor de verkoper. Dit is zo groot dat ik hiervan melding moet maken. Om te zorgen dat andere mensen geen schade oplopen.