#ikbennietgekikbeneenvliegtuig | Verzekering
Vriendelijk gesprek maar achteraf blijkt de info niet te kloppen en ben dus maar half geinfomeerd over de wijze waarop de administratie wordt gevoerd.
Voor mij een no go, sorry.
Door deze te summiere info en dus te weinig overzicht ook mijn adminstratie niet op orde, en heb later zelf duidelijk moeten uitvragen naar een soort van inlogpagina waarop alle info omtrent mijn verzekering dan wel te zien was. Bij een 1e herinnering gelijk ook 15 euro in rekening gebracht (mag dat wettelijk wel? Geen tijd voor om dat uit te zoeken en ) Ben inmiddels verzekerd via een ander. De opzegging lijkt bij Lancyr ook niet over te komen, je moet al googlen wat er aan info nodig is om die opzegging wél in behandeling te laten nemen. Dan wordt er wel gelijk gevraagd naar een vrijwaring al heb je je auto niet eens verkocht maar wil je gewoon van deze verzekering af. Heb dus opgezegd maar Lancyr incasseert fijn door; als je niet betaalt direct a la minute een melding bij rdw. Nergens info over gezien.
Reactie van Lancyr Verzekeringen:
Dank u voor de constructieve feedback, wij geloven dat we daar altijd van kunnen leren. Wel zeer vervelend voor u dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren. We zullen kijken of we informatie over onze verzekeringen en opzeggen nog duidelijker kunnen plaatsen op onze website en in onze e-mails. We kunnen uit uw review niet afleiden welke verzekering(en) u had, maar er worden nooit herinneringskosten in rekening gebracht bij een 1e herinnering - mogelijk heeft u enkele e-mails van ons gemist of is er sprake van een misverstand. U kunt hierover altijd nog even contact met ons opnemen, zodat we dit voor u kunnen nagaan.