Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Zeer tevreden over deze adviseur, hij komt zeer bekwaam, rustig, en eerlijk over en stelt me op m, n gemak en geeft naar mijn idee een vakkundig advies.
Zeer prettig persoon, transparant, duidelijk en eerlijk in zijn advies. Niet alleen kijkend naar de huidige situatie, maar vooral lange termijn (risico's en kansen).
Door zijn uitleg met 100% goed vertrouwen uiteindelijk mijn eerste huis gekocht. En ook nu nog staat hij open voor vragen.
Kundig, heeft op al onze vragen een duidelijk antwoord, is op de hoogte van de hypotheek situaties van heden daags.
Betrokken, heeft goed inzicht in persoonlijke situatie, na een half woord.
hij heeft de hele polis doorgenomen, je weet nou precies wat je polis inhoud en waar je voor verzekerd bent en wat ik niet begreep heeft hij gelijk voor me in orde gemaakt
De adviseur heeft bij ons een zeer vriendschappelijke relatie. Hij is eerlijk en betrouwbaar uitstraling, hopen hem nog jaren als verzekeringsadviseur te mogen hebben.
Telefonisch zeer slecht bereikbaar. Bij meermaals verzoek om teruggebeld te worden gebeurde dit niet ondanks dat ik aangaf hoe dringend het was. Ook tijdens vakantie niemand die hem vertegenwoordigde. Zich van geen schuld bewust is doen alsof het allemaal normaal is. Bij de laatste rondgang van de verkochte woning een collega voorbij sturen en niet zelf de zaken afhandelen. Dit werd ook niet medegedeeld naar mij toe. Mij niet mededelen wanneer verkopende partij naar hun notaris moest van huis wat hun gingen kopen zodat ik mijn afspraak van mijn notaris naar voren moest halen wat niet makkelijk was. Hierdoor had ik in de problemen kunnen komen omdat eerst bij mijn notaris getekend moest worden voor huis wat ik ging kopen voordat de verkopende partij kon tekenen van een ander huis wat hun gingen kopen. Heb al bij al veel onnodige stress gehad door slechte communicatie. Als ik er belde hoorde je aan de andere kant van de lijn al weer een diepe zucht.
Ik ben nu al ongeveer 17 jaar klant en heb in totaal 3 schade meldingen gehad.
Altijd rechtstreeks met de adviseur gecommuniceerd en iedere schade was binnen een week afgehandeld (top Gewoon)
Aangezien het mijn eerste huis was en ik niet veel verstand heb van hypotheken, heeft de adviseur veel geduld gehad. Hij legde de informatie goed en herhaaldelijk uit.
Alles ging heel soepel en overal had de adviseur van te voren al over nagedacht en uitgesloten. Zo was alles al geregeld binnen een paar weken ondanks de vertraging die de bank door de feestdagen had opgelopen. Echt een topper. Ik kan niet anders zeggen.