Waarom geen hulp bij schademelding digitaal? | Verzekering
Met geen mogelijkheid om een schade te melden. Een van de taken van een tussenpersoon. Verzekeringen adviseren en afsluiten is één, maar hulp bij schade is een noodzakelijk gevolg
Reactie van Kempenburg Intermediair b.v. TILBURG | :
Geachte Heer Hosli; op de eerste plaats vinden wij het heel vervelend dat u een schade heeft gehad en we helpen u graag met het oplossen hiervan.
Op de tweede plaats vinden wij deze review best wel opmerkelijk. Via onze website bestaan diverse manieren om contact met ons op te nemen. U kunt het contactformulier invullen om een schade te melden en u kunt ons ook gewoon (nog sneller) even bellen of een e-mail sturen. Zelfs via Whats-app zijn we bereikbaar en dat moet ook in deze moderne tijd. In plaats van het invullen van een formulier via onze website of om ons even te bellen/appen/e-mailen neemt u wel de tijd om uw beklag te doen middels een review over ons kantoor op dit platform. Jammer!